onsdag 8. august 2012

13 Dager igjen!

Hei!

Jeg skal da på utvekslig til USA fra høsten 2012 til våren 2013 til en liten by som heter The colony i Texas!
Jeg fikk vertsfamilie veldig tidlig. Den 16 mars klokka 08:56 satt jeg på skolen med vennenne mine og plutselig ser jeg at explorius nummeret ringte meg løper ut i gangen for å ta telefonen og blir så glad av hva damen i telefonen sa, at jeg fikk tårer i øynene.

Nå er det bare 13 dager til jeg står på gardemoen og sier hade til alle her hjemme, har allerede sakt hade til noen av mine bestevenner  her i norge, og det var helt jævlig har virkelig ikke ord på hvor ille det var. Så gruer meg sikkelig nå,føler meg ikke klar til og dra. Helt siden jeg fikk vfamilie så har jeg blirr kjempe glad hver gang jeg åpnet "big day"app`en på telefonen, men nå er det bare helt jævlig og åpne den,desverre. Men tror nokk(håper) det blir bedre når jeg lander i NYC og får møtt de andre utveksligsstudentene!

Vertsfamilien min er kjempe hyggelige! Familien min består av vfar som er kokk, vmor som jobber på flyplassen ellernoe og en hund som heter Merlot! har bare snakket med vfar på facebook og skypet litt med vmor.

Bare spør hvis det er noe du lurer på!



Så her skal jeg bo de neste 10 månedene!, og gå på "the colony high school!"






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar