søndag 9. september 2012

Varmt!

TX tid : 14:41

Hei!

Denne uka har gått ekstremt fort! som da er veldig bra.
Jeg har soccer som et av fagene på skolen og siden de var så uta av "form" ifjor så må vi komme i form iår som er veldig bra men helt jævelig.. må løpe med cros country laget på skolen 3 ganger i uken. Så da må vi møte opp på skolen klokka 6:45 klar for og løpe for livet, så tirsdag måtte vi løpe 3 miles som da er ca 5 km! og så måtte vi til vekt rommet og løfte vekter i en halvtime herrigud tror jeg aldri har vært så sliten før.. men like ille ble det på torsdag og fredag! så når jeg kommer hjem kommer jeg til og være maskin woho..

Denne uka her har vært så varm at det er helt sykt.. det har vært mellom 40 og 45 C hele denne uken, ikke det at jeg klager på det er fint vær men det er for varmt, så takker gud for A/C!

Er ikke så mye som skjer fortiden, er veldig kjedelig egentlig så håper ting blir litt bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar